close







食完 lunch 後, 我地就去了 3D 藝術博物館

唔好聽到

博物館

呢三個字眼, haha ~ 就以為呢個行程

好悶
剛好是

相反喔 . . .
呢個博物館入面收藏了好多幅畫
唔好以為旅行參觀畫展係一件勁悶蛋的事情哦 . . .
因為這個博物館不是

咁簡單喔 . . .

sophia 介紹呢個博物館介紹到

勁吸引
到底佢有咩吸引呢



. . . . . .

. . . .

. .

呢個 3D 藝術博物館要靠大家動動腦筋, 你先可以影到一些有趣的照片出來哦 ~
對於鐘意

影相的我, 梗係勁興奮啦 . . .

我地開始進入

3D 旅程囉 ~

張紙就黎跌落地啦 . . . 等我快D 去

接住佢先 ~



等我好心放返D 紙落個櫃先 . . .



女主人:

你到底係個櫃入面偷D 咩


我: 無耶 ~ 我只係好心

將份樂譜放返入櫃渣 . . .
女主人: 你講大話, 你唔駛只要逃跑 . . .
我: 快d 閃 . . .
女主人: 你走唔出我唔隻手指拿的 . . .
我: . . . . .



主人見我一場黎到濟洲, 還邀請我同佢一齊玩啤牌 ~



主人好客氣請我飲

牛奶添 ~
d 牛奶仲要超新鮮, 正ar



飲完 d 牛奶之後, 覺得身體有股熱流
之後仲好易做出單手倒立的動作添 ~



除了單手倒立外, 仲可以凌空飛天添 ~
D 牛奶一定有d 嘢喳 ~
若唔係點解我可以做到咁高難度的動作呢





主人家的熱情招待下, 我地玩得超開心
時間也不早了, 係時候離開了

走的時候, 看見主人的女兒在花園打鞦韆
等我走過去和她道別先
他的女兒玩鞦韆, 玩到鞋到甩埋, 等我幫佢接住先 . . .




離開這條村時, 村民在大街上還有一些慶典活動
有些有錢人家還在大街上派發一些湯給市民飲用

haha ~ 我覺得派錢仲實際啦 . . .

wahaha



媽媽小心耶 ~ 快d 走開啦 . . .



當我地行下行下, 突然聽到 . . . 一聲巨響
隻恐龍突然撞爛塊牆,

向我地衝過黎
媽媽: 阿女, 你快d, 快d, 快d 走, 唔好理我呀


我:

. . . 



膽怕驚心的不只有恐龍
還有大白魦添 . . .



我終於脫險, 終於走到一個安全地方
見到有一隻善良的長頸鹿
我餵了牠食了一些草
牠很感激我, 仲話可以幫我一齊揾返我媽媽
長頸鹿

多謝 你ar ~



我地一路行一路揾
我終於 . . . 找到媽媽了 . . .
但是我媽媽
竟然

. . . . . .

. . . .

. . .

變了

一隻馬騮

媽媽ar . . . 點解會咁架 . . . 



長頸鹿: 你唔好


我: 我好傷心, 媽媽為了救我, 最後變成咁, 我覺得自己好不孝喔 ~
長頸鹿: . . . . 我突然諗到d 嘢, 可以救到你媽媽的
我: 咩嘢呀

你快d 講啦 . . .
長頸鹿: 你個去個邊, 拿一杯

聖水給媽媽飲, 睇下你媽媽能否變回原來的樣子 ~
我立即衝了過去拿了杯

聖水, 希望媽媽飲完會變回原來的樣子喔 . . .



媽媽飲了

聖水後, 終於變回

原來的樣子
yeah ~
媽: 阿女, 我地快d 離開呢到, 呢個地方感覺好危險似的
我: 好呀


阿媽唔知係唔係飲左聖水後, 充滿力量, 連咁大舊又重的石頭都搬得起
阿媽, 你好厲害呀





我地過左呢個獨木橋, 我地就可以成功離開呢個地方了



排上去, 我地就可以真真正正的離開了



最後一個與我相似的天使帶我地飛出這個危險的地方



我地最後也安全回到現實世界裡

以上的內容純屬虛構

haha ~ 我都好偑服自己的聯想力
把影出黎的相作了一個故事出黎
雖然有些內容有些牽強, 但是呢個博物館真係

勁勁勁好玩
若鐘意

影相的你, 又鐘意動用你的聯想力
十萬個推薦

這個地方給你們

sophia 俾了1小時的時間俾我地在這裡玩
呢個博物館真係好好玩
我同媽媽都覺得唔夠

去玩
個博物館雖然不大, 但是好多人在每一幅畫

影相
所以要花

等待別人影完相, 才動用你的聯想力喔

我同媽媽都影唔晒咁多幅畫
若可以再俾多少少

我地係到玩就好 lu ~
這個博物館除了室內, 還有室外的
因為時間有限, 所以没有到室外

拍照

博物館的出口一出就是一間售賣紀念品的商店



俾我在這裡看見 dung dung 添不過一隻 dung dung 公仔好貴呀 ~ 我當然没有買啦 . . .

 拍照就好了



這個博物館還有電腦素描服務給遊客幫襯



還有雪榚賣, 第二張相d 雪榚好似 . . .
 haha






Trick Art Museum

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()