close

今朝早訓到 6點幾, 突然小腿抽筋, 於是痛到醒左, 見到隔離床無人, 阿大由昨天零晨 4點到現在還未回來 . . . 之後伸直左小腿, 好了一點, 於是唔理咁多, 再訓多陣。

訓到 7:30a.m. 見到阿大回來了, 於是佢告訴我佢, 阿五 + dino 今日唔 join 大家, 因為佢地好累, 想訓多陣。

於是我就自己一個人落大堂揾其他團友。

今朝出席的團友們: 阿三, 小巴, 我, 阿六, toffee, 小邱, 阿發

大家都一副未訓醒的樣子, 由於人唔多, 所以小巴分兩轉車我地去餐廳食早餐。

我們叫了很多嘢食, 但大家未訓醒, 所以大家都無咩餵口 ~



食完早餐, 我們驚小巴分兩轉車我地回酒店, 會好晒時間, 趕唔切坐酒店的旅遊巴去法國村, 所以我地就黎歡樂滿東華活動, 一架 5人車, 我地塞滿 7 個人,

haha ~ 超誇張的

這架就係小巴架車了  + 後座的我地



回到酒店, 剛好遇到阿五, 佢見小巴架車落完一個又一個, 佢都突左一突。

蕭欣訓醒了, 於是落黎 join 我們的行程。

今日去法國村 + 日本村 + 雲頂的團友們:
我, 阿三, 小巴, 阿六, toffee, 蕭欣, 小邱, 阿發

有一部份團友坐小巴車出發, 一部份團友坐酒店的旅遊巴出發。酒店有旅遊巴去法國村 + 日本村, 但是要收費的, 不太記得每位幾錢。

小巴車: 阿三, 阿六, toffee
酒店旅遊巴: 我, 蕭欣, 小邱和阿發

在旅遊巴上, 蕭欣同小邱講小巴的紅酒偉論,

覺得超正耶 ~



小巴的紅酒偉論

發生地點: luna bar
人物: 小巴, jacky, 蕭欣

jacky問小巴: 你覺唔覺得香港d 女生好惡



小巴諗左陣, 反問 jacky: 咁你覺得法國紅酒好d, 定智利的紅酒好d 呢



jacky 亦都諗左陣: 當然係法國的紅酒好d

小巴回答: 如果我話你知法國個年的紅酒好差, 但智利個年出的紅酒好好, 咁你會覺得邊個好d 呢



呢招好勁, jacky 都唔知點回答 . . . 阿三你男友好勁, 轉數好快, 呢招很高招, 一些答案點答都會死, 但你男友竟然諗到呢招, 反轉返個問題俾返對方回答,

真係好勁ar ~



我地幾個先到了法國村, 我地幾個先買了門票先, RB 10元包法國村和日本村的門票



之後我地周圍影相, 等小巴架車黎 ~





























其實這個法國村有d 似深圳東部華橋城, but 這國法國村好細, 我地用了 15分鐘就行完了。

之後我, 蕭欣, 小邱, 阿發就坐觀光巴去日本村, 而其他團友就坐小巴架車。

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()