玩完3D博物館後, 下一站天地淵瀑布

導遊話韓國好少瀑布, 所以 d 韓國人會覺得這一條瀑布很莊觀, 但是對我地黎講係細哎嘢

haha ~ 就讓我們去看看這一條瀑布吧!!!

 

哇 . . . 個瀑布真係一D 都唔壯觀囉 . . . xd

呢個公園其實好細, 幸好撞啱櫻花季節, 所以個景都唔錯








因為我地在這個公園逗留45分鐘, 我地好快影完相後, 就逛停車場旁邊的商店

媽媽記得這裡賣的魷魚好好味, 所以佢買了兩大包

我就買了一條雞肉串燒來食, 佢唔知揾d 咩 醬汁醃, 我覺得好好味, 不過條串燒很辣



下一站 - Teddy bear museum

sophia 話呢個 teddy bear係韓國最大的 bear bear 博物館來的

裡面還有 LV teddy bear, 斯華洛水晶 teddy bear . . . 等

sophia 俾了1小時給我們參觀博物館



一入到博物館就見到 1比1 size 的結婚teddy bear







我好鐘意呢個西安兵馬佣 teddy bear ~



還有香港為題的 teddy bear









呢個就係 LV Teddy bear, 佢仲有 LV 行李箱添架 ~



斯華洛水晶 teddy bear





teddy bear catwalk show ~ d teddy bear 真係識轉架 ~





還有當時韓劇 <宫> 造型的 teddy bear







這個博物館有分室內和室外的

室內共有三層

我地行完內, 就好快去室外逛

一出到室外, 就看見一隻好大的 teddy bear 放係門口附近

haha ~ 開頭以為d 手係郁唔到架 ~ 點知原來可以郁得, yeah ~ 可以拍 d 有趣的照片













當我地打算返回室內博物館, 見到隻大 teddy bear 己經搬回入室內了





其實個 teddy bear museum 話大唔大, 話細唔細

不過鐘意影相的人會覺得1小時實唔夠行

今晚食飯的餐廳就係博物館附近

今晚係韓式火鍋



食飽飽之後, 同媽媽去了餐廳附近的 family mart 買零食和飲品回酒店

今晚入住的酒店亦係呢團的主菜來的

聽sophia 話入住一晚都要好貴, 要成 HKD4-5千一晚

今晚入住的酒店就係 LOTTE HOTEL, 我同媽媽叫佢風車酒店

入到房後, 簡直讓我尖叫

超豪華, 超正, 簡直係一級享受





放低左行李後, 我地就落酒店睇火山 SHOW

呢個火山 SHOW 好雞囉 ~

睇完 SHOW 後, 我地就係四周圍影下相

晚上酒店的風車著了燈, 不停轉著, 個景美呆了 ~

幸好我部女朋友一號影夜景還不賴, 清楚影到景和人

其實當時附近好黑, 開了閃光燈後, 拍出來的照片光了很多



所有 Upload 上來的相片都没有修飾過

我的修飾係指執到張相好似人地拍旅遊介紹書的相一樣

我只是把相片加了相框 +文字 + 公仔

影完相, 我地就回房間休息, 要好好 enjoy 下今晚房內的設施先 ~







haha ~ 我實在太懶啦 . . .

咁耐先上黎補追日記 ~

一諗到要追長長的日記, 就要花很耐時間, 所以遲遲没有上來補追日記

但是我唔會俾佢爛尾架 ~

我會努力上黎補追我的日記架 ~

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()