close

我們先去到法國村, 等了一陣見小巴架車仲未黎到, 隔左陣, 見到佢地行緊上黎, 之後我地就開始日本村旅程。







日本村亦都好細, 好快就行完。

之後我地又分批去雲頂

小巴車: 阿三, 阿六, toffee
的士一: 我, 蕭欣, 小邱, 阿發

足足坐了一個多小時才去到雲頂, 上到雲頂, 好大風, 我地都要著返件外套。阿六到左雲頂後, 佢超唔舒服, 由於佢昨晚唔夠訓, 再加坐咁耐車, 最後佢都忍唔住去 toilet 嘔 ~



雲頂有 mini 版的巴黎鐵塔 ~



haha . . . 連自由神像也要開電單車去玩 ~



仲有英國的大笨鐘









雲頂除了賭場外, 還有機動遊樂場, but 可惜今次唔夠時間玩, 如果唔係, 我都

好想入去玩哦 ~



之後我地就去

old town

醫肚





食完嘢, 我地就去隔離的 supermark 買手信。由於驚太晚回到酒店, 所以我地就回程返酒店。走的時候, 我地決定坐 cable car, 而小巴就開車落山等我地。



其實由雲頂坐 cable car 落山都好快, 坐了大約 20分鐘就到站。到站後, 我地就係 shopping mall 逛多一陣, 在這裡還俾我地見到

榴槤雪條, 所以

我地都忍唔住買黎食。



小巴終於黎到 cable car 站, 於是我地就出去揾佢, 我地仲遇見 monkey 添 ~



之後小巴帶我, 蕭欣, 小邱和阿發去巴士站搭車回酒店, but 點知要等差不多 2 個鐘才有巴士回酒店, 於是我地問的士幾錢可回到酒店

的士司機開價太高了, 最後司機話如果我地同人夾車回酒店可以平d, but 我地4個人要坐後排, 我地當然無問題, but 小巴覺得我地4個人坐晒後排, 會好迫, 於是小巴叫我地揾一個跟佢車。她們決定由我跟小巴車, 佢地三個人坐的士。最後司機揾唔返另一個乘客, 所以佢話照原價車佢地回酒店。

我地回程時, 阿三打俾 dino, 約返 dino 係酒店等。

差不多回到酒店, 見到雙子塔和另一個塔, 所以即刻影返張相。其實呢幾日的行程, 我地都圍繞雙子塔附近。



回到酒店, 阿大仲未返黎, 於是我就邊執行李, 邊等阿大回來。

這是今日在雲頂買的手信 ~



之後還在房間看日落



夠鐘我們又落 lobby 集合, 之後小巴帶我們行去 <阿來也> 買手信。買完手信, 我地就求奇選了一間餐廳食飯。

大家請留意

第 73 點 - 古佬肉

 



這間餐廳d 嘢唔多好味, d 餸碟碟都好細碟 ~



食完飯, 我地仲見到小豬, 原來小豬黎揾小巴。

之後我地一大班人去了路邊攤檔食榴槤, 黎到 KL, 點都要食榴槤, 呢個係黎 KL 必食的生果。

今晚試了 D24 同埋一個唔記得咩型號的榴槤, 大家都食得好滋味,

yummy, yummy ~



食完榴槤, 我地就返酒店 ~



好多謝阿大送了我一個咁

可愛的麵飽, 因為佢地覺得呢個麵飽好似我, haha ~

多謝你地 . . . 今日我也

好掛住你地

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()