close




玩埋今日就返香港了 . . .

最後一日梗係要上酒店最頂樓的泳池游水啦 . . .

除左有游泳池外, 也有按摩池 . . .






從泳池影出新加坡的景 . . .



游完水, 我地就行路過對面的魚尾獅再影相



影完相之後, 我地就行去 raffles place mrt 站搭地鐵

我地約了玉鳯姨媽在 bugis 站等, 但時間有早, 所以我地在 raffles place 附近的商場食早餐


食完早餐, 時間啱啱好, 我地就過 bugis 地鐵站 join 姨媽

姨媽帶我地逛 Haji Lane 哈芝巷 和一些賣小數民族布的舖頭



這張照片好似去左外國咁 . . . 哈哈





之前 plan 行程時, 我就想黎這座蘇丹回教堂

由於姨媽係在新加坡做導遊, 所以佢好詳盡介紹這座建築物的歷史給我們認識


姨媽原本想帶我地入去參觀, 但是咁啱撞唔正佢的開放時間, 所以我地就無入去參觀

之後我地去了附近一間印度餐廳食印度餐

食完 lunch, 落起大雨來

我地就去了逛 bugis 的女人街

個商場類似旺中, 買 d 衫好適合年青人, 哈哈 . . . 我也敗了一條長裙和拖鞋回來, 媽媽也買了一件長袖 t-shirt

逛左一陣, 姨媽就話差唔多夠鐘要從市區起程回機場了

姨媽帶了我地過去 bugis junction 商場斑蘭蛋榚回香港

但在商場找不到斑蘭蛋榚, 最後姨媽話不如坐底食阿坤咖央先再出機場


離開商場前, 經過面包工房, 佢d 面包好可愛哦 . . .



我地坐地鐵回機場, 之後姨媽帶我地去機場入面買斑蘭蛋榚



買了蛋榚, 我地還在機場還到夏雨
 


大伯婆, 舅父, 玉蘭姨媽, 玉鳯姨媽也來機場送我地機

之後佢地帶左我地去 terminal 3 食晚飯

食完晚飯, 我地就過返 terminal 1 坐飛機回香港了

這次的新加坡之旅就這樣結束了 . . .

arrow
arrow
    文章標籤
    BUGIS 新加坡 魚尾獅
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()