好多謝一班姨媽幫我地安排馬來西亞一天遊

原來新加坡去馬來西亞, 跟香港返大陸有 d 不同

新加坡唔會好似香港咁, 有美食之旅, 大航假期 . . . 呢d 旅行社

新加坡跟團去馬來西亞, 一係 join 屋村舉辦的馬來西亞團 or 自己組十人就可以成團了

今次姨媽揾左5位親戚 + 我們一家五口, 組成十人團

司機早上 6:30a.m. 到 Marina bay sands 接我們

我地係大堂等到 7點, 司機都仲未黎, 玉鳯姨媽就打電話俾佢

原來個司機去了酒店第二個門口等我地 . . . 攪左一個污弄


我地今日就係坐這架旅遊巴去馬來西亞了

這架旅遊巴很豪華, 也坐得很舒服, 而司機是馬來西亞人, 佢今日會車足我地全程

姨媽話因為馬六甲很近新加坡, 所以我地今日就馬六甲一天遊


新加坡過馬來西亞好似香港過深圳咁, 要過兩邊的海關檢查

司機唔建議我地跟車一齊過關, 因為海關會 check 得好嚴, 而且還會花很長時間

最後我地落車過關, 今日人很少, 可能因為太早的關係, 所以人唔多

好快過完關, 玉鳯姨媽叫司機揾個地方俾我地食早餐

因為呢個團唔包早餐

最後司機停係新山的皇后坊 food court 俾我地食早餐

 

我地食完早餐, 司機就車我地去第一個景點 - 購買手信的商店

我地買完手信後, 就坐 3 小時的車程入馬六甲

第二個景點 - 古廟





因為我地一家人都食榴槤, 所以見到有榴槤賣, 媽媽就走去問價錢

呢個細細的榴槤要成港紙HKD150元

事後姨媽得知呢個價錢後, 話我地今次做左一次 水魚 . . .



姨媽去了第二檔買了兩個榴槤都唔駛 HKD150元 . . .

之後司機就車我地去餐廳食飯

估唔到馬來西亞D 銀行咁靚, 成座建築物都好有民族地方色彩



今日的 LUNCH 係娘惹菜



食完飯下起大雨來, oh ~ 我唔要下雨耶 ~

點知仲要越落越大, 連舖頭都入晒水, 超誇張的 . . .


之後司機就停左係 Jonker 街俾我地落車

街道兩旁都有一些特色商店售賣一些紀念品

我覺得 d 娘惹鞋好靚, 不過一對得貴

下面的就是娘惹裝, 很有民族色彩


細佬竟然係呢條街買左幾件 t-shirt, 因為有d 舖頭買的衫都唔平

我亦都買了一件衫 + 一條褲

之後姨媽仲帶我地去食娘惹糖水, 佢話呢間糖水好出名, 一定要試的

 


這個是娘惹的燒賣


紅屋 Stadthuys

 
 

馬六甲很多這些觀光車

haha ~ 但爸爸覺得佢好似 . . . (我諗你知 我想講咩的 . . . haha)


係紅屋行到 4:30p.m., 我地就要起程回新加坡了

很不捨得離開這個地方, 這個地方真的很美

我地坐左兩個鐘的車程去食晚飯的餐廳


食完晚飯, 又坐左一個鐘頭的車程到馬來西亞關口

原來馬來西亞過返新加坡要填返一份 form (即是係飛機上拿嗰份 form, 好彩個到有得供應給我們啫)

過完關, 回到酒店己經 11點幾, 一班姨媽舅父舅母上黎我地間房再開會

我地傾到 12點幾, 佢就就各自回去

原本我沖完涼好想訓覺, 因為真的很累, 今朝早成 5點幾起身, 有點受不了

點知細佬和媽媽諗住行過去魚尾獅影相

好掙扎 . . . 到底好唔好跟佢地去呢???

最後 . . .

我都係跟了佢地去影相 . . . 因為真的很愛影相

這個是没有用腳架下, 女朋友一號拍出的夜景, 實在大愛了 . . .










零晨 2點幾, 我地行到黎魚尾獅影相, 晚上的天氣還是很熱, 不過還好有一些涼風

我地影到零晨 3 點, 從這裡走回酒店

從未試過去旅行, 為了影相, 零晨時分還共出走影相 . . . haha

行到酒店附近, 見到這座蓮花地標在水中的倒影, 真的美呆了

我很喜歡的 一張相片



回到酒店, 雙腳己經甩碌了

真的要 睡覺了 . . .




 

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()