我又出國了

但是這次出國不是為旅遊, 而是新加坡的表哥結婚, 所以姨媽邀請我地過去飲

幸好出發期間, 國泰做緊特價, 買了一張平價機票過新加坡

這樣就踏上我們今次的新加坡之旅了

我地零晨 4點起身, 係屋企樓下食埋早餐, 就出發去機場

我地入到機場 join 埋舅父就去counter check in

飛機 8a.m. 係香港起飛, 差不多 12點才到達新加坡機場

我地一出閘就看見玉鳴姨媽和 pauline 舅母

她們告訴我們玉鳯姨媽, 玉蘭姨媽和大伯婆在酒店幫我地 check in

但酒店要下午 2點幾先俾到房我地, 所以姨媽 suggest 我地係機場食埋 lunch 才過酒店

我地坐接駁單軌火車到 terminal 3 的 food court 食 lunch




這個 food court 有好多美食, 不過我想食叻沙多d, 所以點了叻沙

食完 lunch, 我地又坐返單軌火車到另一個 terminal

因為那裡有酒店的 shuttle bus 去酒店, 而且係免費的

姨媽話不過呢架 shuttle bus 有點耐, 因為佢會去幾個 terminal 接載d 乘客

講返今次住的酒店先

今次新加坡之旅, 我地將會入住 Marina Bay Sands

一聽到呢間酒店, 簡直 讓我尖叫 . . . 因為酒店57層有一個 skypark, 上面有一個無敵觀景 大泳池

一晚的房租簡直鬼到嚇死人

而我地 5日4夜之旅都係住呢間酒店 . . .

其實我地 book 機票個時, 都有上網 search 過新加坡d 酒店

新加坡 d 酒店房租都唔平

而這次新加坡之旅, 玉蘭姨媽包我地咁多晚酒店, 我地出發前 request 佢幫我地訂d 平平地的酒店就 ok

但估唔到佢竟然 book 一間 hkd2000幾元/晚的酒店給我們

害我們 超不好意思 . . . (最後得知原來佢地係呢間酒店的 vip, 所以可以用積分和平價錢訂房)





我地等左一陣, 司機就開車出發去酒店了

pauline 舅母與司機傾談, 司機話見我地人多, 所以可以不去其他 terminal, 直接出發去酒店

yeah ~ 司機萬歲 . . .

搭了 30分鐘的車, 終於來到酒店了 . . .



我地一落車就見到玉鳯姨媽

玉鳯姨媽之後帶我地上房

一入到房間, 要 尖叫囉 ~ 房間的方向向著魚尾獅

因為玉鳯姨媽係導遊 + 佢地用 vip 訂房的關係, 所以酒店俾了一間景觀很好的房間給我們, 真係要 多謝咁多位姨媽 ~





呢間房的 toilet 簡直大到有點誇張, 誇張到大過我香港家的客廳 (真的很想拍下這個 toilet 有多大給你們看看, 但可惜拍不到那種效果給你們看)

有企缸, 浴缸, 兩個洗臉盆 & 坐廁 . . .


一間房堆滿了 11個人, 霎時熱鬧起來

之後 Pauline 舅母就帶我地上 sky park 逛 . . .

sky park 位於酒店一個船造型的天台

上到 57 樓勁興奮, 有一個無敵大泳池, 可以一邊 游水, 一邊欣賞個新加坡的景, 簡直一大享受 ~

但酒店只是開放給住客的



之後我地就去了船頭方向, 船頭方向係 for 遊客影相的 . . .

這個地方開方給世界各地的朋友到這裡參觀, haha ~ 當然要收取費用啦 . . .


影完相, 我地就返落房間 . . .

其實原本我 plan 來到酒店後, 就直接出發去 china town 逛

因為 wendy 表妹下午 4:30p.m. 先飛到黎新加坡

舅父又擔心佢, 所以媽媽諗住等埋表妹先出去食飯 . . .

因為係房實在太無聊了, 所以我就打算同細佬落街逛 ~

點知我地成家人 + 舅父都想一齊落街行下

原本我地打算行過酒店對面的魚尾獅影相 . . .


行到半路, 天黑晒, 又出現勁大舊黑雲

突然下起了雨來, 我地跑回附近的金沙商場逛 . . .

這個商場售賣的都係貴嘢名牌, 類似香港的 ifc


這個商場的底層還有一個勁 mini 版的威尼斯, 坐舢舨船 15分鐘要 SGD10 (超貴耶 . . . )



我地逛到差不多 6:30p.m. 就回酒店 . . .

wendy 表妹也來到酒店了, 我地就出去食姨媽為我地準備的 welcome dinner ~

俊榮表弟 + wendy 表妹 + 婆婆坐大舅父架車, 媽媽 + 舅父坐細舅父架車, 爸爸 + 我 + 細佬 + 玉蘭姨媽坐玉鳴姨姨架車

三架車一齊出發, 認真人才頂盛 . . . xd

出發去新加坡前, 我話過俾姨媽知我想食海南雞飯, 所以今晚姨媽就帶我地去食海南雞飯囉 ~

今晚的 welcome dinner 都算多人出席

有大伯婆, 大舅父 & Pauline 舅母, 二姨丈 & 玉鳯姨媽, 玉鳴姨媽, 細舅父 & 細舅母, 英蘭姨媽, 英鳯姨媽,
kevin 表哥 & 進希表弟, 我們一家五口 & 香港舅父一家


這間瑞記的海南雞飯真係 無得頂, d 雞皮 & 雞肉很滑, 而個飯又唔會好油, 飯粒仲係粒粒分明架, 而且飯仲有浸香味 (唔知係咩醬汁)

真係 十 個讚 ~

姨媽真係無介紹錯 . . .

除了海南雞飯, 招牌海南豬排這碟菜也很不錯 . . . 姨媽還介紹這裡的咖啡很香, 可惜我唔飲咖啡

玉鳯姨媽見到我今日下午 plan 去china town 的阿坤咖央食多士, 但下午去唔成, 所以佢在這間餐廳點了這間的咖央多士俾我食


這間的咖央多士都唔錯, 都  好好味 ~

估唔到今晚玉鳯姨媽仲帶了一本相簿出黎, 本相薄有我們小學去新加坡的相片, 也有她們來香港的相片

睇返d 細過黎新加坡d 相, 真係有一種 好特別的感覺

最難忘就係細佬和進希表弟一齊在公園玩 <龜摩氣功> 的相片 . . . 而現在的進希表弟己經大個左, 真係有d唔認得佢

haha ~ 我 suggest 細佬和進希表弟再一齊合照

不過細佬有點 害羞, 要拉埋我一齊影合照



食完飯, 分幾批人馬返酒店 . . .

我地一家人就跟玉鳴姨媽車, 玉鳴姨媽還順道帶我地經過正瑞記對面有一間好靚的酒店







我地跟玉鳴姨媽行到好遠的停車場拿車 . . .

之後就返酒店 訓覺覺豬囉 ~






Marina bay sands

Address: 10 Bayfront Avenue, Singapore

Website : http://www.marinabaysands.com/
arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()