close


行程來到最後一天, 真係好唔捨得離開 . . .

sophia 話今朝早食早餐的地方有我上次睇中的韓式銀包賣

點知去到餐廳, 老闆娘話賣晒, 鳴 ~ 總之我就係第三日見到個時買左先啦 . . . 哭

今日食完早餐, 就去了新村女子大學街到逛

首先我們去了梨花女子大學參觀

sophia 話呢間大學好多靚女, 等我地去睇下先 . . .

我們只係門口逗留左陣, 没有遇見韓國的靚女

之後我地經過一間雪榚店就入去買雪榚食 lu ~

之後就係我地大出血的時間了 . . .

我覺得這裡賣的衣服還要比東大門便宜, 款式也較東大門為靚

就這樣不知不覺就買了 6件衣服, 每件大約為75元港紙左右, 不過其中一件冬天長袖冷衫就要 200幾元港紙

除左買衫外, 還買了 It's skin 的護膚品

之前上網 search 過這隻牌子係 for 一d 敏感性皮膚的人而設, 所以諗住試下佢d 洗臉奶

逛了一陣, 又夠鐘集合, 但是我仲有好多嘢都未去睇 >__<

之後sophia 就帶我地去食 lunch



食完 lunch, 就出發去機場 . . .

去機場途中, 我地仲經過一間新落成的超市, 這間超市係在機場附近, 所以 sophia 帶我們去哪裡作最後衝刺

這間超市有兩層, 樓上個層係賣食品, 下面個層就是賣一d 精品, 雜貨等 . . .

各位團友買完手信後, 我地就出發去機場了

入閘前, 個個團友都同sophia + 攝影師哥哥 + 香港領隊影相





 
入閘後, 我地就四周圍逛逛, 咁啱機場做緊一個韓國展覽



還有一些活動給遊客參觀

之後好口渴, 就在機場買了一樽飲品

係粟米茶來的, 味道還 ok ~


hehe ~ 只後仲同我的公主的男女主角拍照添 ~



返到黎香港己經 12點幾了

這次的旅程就這樣快完結了, 真的很不捨得離開韓國 . . .
arrow
arrow
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()