close



早上首爾

下起雨來



今朝 sophia 帶了我們去一間餐廳食自助早餐


食完早餐, 原本係去參觀總統府的

但因為
下著雨的關係, sophia 擔心我地係總統府門外影唔到靚相

所以她幫安排了我地先去整泡菜和著韓服
今次去整泡菜的學校, 係在韓劇
大長金

中飾演大長金隻手的老師

haha ~ 一去到, sophia 就叫我地留意下老師隻手

我地都認得出哪隻肥肥的手



之後老師就開始教我地整泡菜了

我地一邊聽, 一邊跟著老師去做



醃完泡菜, 老師仲請我地飲人蔘奶

sophie 更買了幾盒的士多啤梨奶讓老師把人蔘粉加進這些士多啤梨奶內

人蔘士多啤梨奶好好飲耶 ~

除左人蔘奶外, 老師還請我地食一些韓國小食

因為我太鐘意食泡菜, 所以在這所學校訂了兩盒泡菜 + 1盒醃蘿白

學完整泡菜, 我地就去穿韓服影相

我和媽媽是最後一批選韓服, 我鐘意的顏色讓其他團友選了, 所以我就選了以下這件



這件也不錯, 著起上來很精神

這裡的韓服好多都好靚

第一次穿韓服, 好開心, 係咁同媽媽影相


這個就是 sophia, 她是韓國的導遊



呢度仲有個佈景俾我地影相

當我地坐低後, 攝影師哥哥仲幫我地舖靚條裙在地上

sophia 仲攪

話攝影師好似幫我地拍緊緍紗相咁

不過呢個攝影師哥哥真係好細心架 ~



之後我地一班團友仲著住團服影大合照

sophia 話佢未帶過團成班團友一齊著韓服影大合照, haha ~

因為攝影師哥哥第4日都無幫過我地影過一張大合照 . . .

所以在迫於無奈的情況下影大合照 . . . haha ~ 不過都幾攪



影完相後, 還是下著雨, 所以都要照去總統府了

來到總統府地方, 見到一班遊客搶著和黃色衣服的警察哥哥影相

其實我好好奇, 為什麼佢地搶著和一個警察影相呢???



當我地落車後, 打算去看一看這個警察

點知佢要離開, 我地一班團友與他擦身而過, 原來呢個警察哥哥 . . .

. . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . .


. . . . . . .

勁, 勁, 勁, 勁, 勁, 勁

. . . . . .

靚仔架 ~

可惜同唔到佢影合照

sophia 話佢咁靚仔, 係韓國街邊好少見 ~

其實之前也來過這裡影相, 下雨拿著遮不便影相, 所以影下景就算 lu ~



之後去了公園旁邊的一個室內博物館的地方參觀

i love korea ~


haha ~ 之後還參觀了李民博總統的辦公室



臨離開總統府前, 李民博總統和他的夫人還拉著我們影合照

他們真的很好客耶 ~



離開總統府後, 我地去了人蔘專門店

之後就去食 lunch lu ~

今日 lunch 的餐廳, 上次來韓國我也有來過這間餐廳食

今餐 lunch 食火鍋 + 石頭飯



韓國的石頭飯配菜很簡單, 芽菜 + 紅蘿白絲 + 蔥 + 紫菜

因為佢地以火鍋為主菜, 所以石頭飯的配料較為簡單



食完飯, 係餐廳門外影下韓國的街景





食完飯, 就去了 UG band 和 護肝寶專門店

之後 sophia 還增加多一個景點給我們 - 梨泰園

黎到梨泰園, 又到買護膚品的時間囉 ~

今次我決定試下 sophia 介紹的另一牌子, 因為我和佢都係敏感性皮膚, 所以要慬重選護膚品



我買了一 set 5 枝裝, 個 sales 還送了一隻靚靚的杯 + bb cream 俾我

買完護膚品, 我地就去買襪, 因為這裡有一間買襪的舖頭, 佢d 襪好好著

shopping 完後, 我地去買了 sophia 介紹的咖啡包來食

買的時候, 個包還是熱的, 個面包超香咖啡味

連我唔飲咖啡的人, 都鐘意食這個咖啡面包

咖啡面包除了咖啡味外, 面包中間還有牛油, 真係超正架 ~ sophia 真係無介紹錯耶 ~


之後 sophia 就帶我地回酒店

因為我地酒店很近明洞, 所以 sophia 教我地點行過明洞

今晚就係自由活動時間了 ~

我和媽媽行了去南大門食晚飯先

我們點了泡菜薄餅 + 雲吞

泡菜薄餅d 粉太厚唔好味, 而雲吞尚算 ok ~



食完飯, 我地就去明洞逛

之後打算去揾返個間雪榚專門店, 但是唔知係唔係太夜, 雪榚店關門了

我地就逛買衫的舖頭

咁啱我地黎韓國的期間, 佢地做緊清貨, 所以用平的價錢買到一些靚靚的衣服

今晚買了兩件衣服 + 一些護膚品

逛到太累了, 我地去了 sophia 介紹的一間 donut 專門店買 donut 食

d donut 仲有 hello kitty 圖案添 ~



我地買了兩個原味的, 打算帶回酒店食

之後再去 family mart 買飲品, 我地還看到 sophia 今日請我地飲的士多啤梨奶

呢隻係繼香蕉奶後, 我的另一至愛, 佢d 奶好滑, 又有香香的士多啤梨味,

i like it so much ~



臨訓前, 影下今次的戰利品先 ~

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()