My Birthday @ 台中 Day 2 續上

離開 

薰衣草森林

後, 由於我地仲未食 lunch

所以小胖就諗住車

我地去廟東夜市食, 去夜市前, 小胖還增加了一道私房菜給我們

私房菜就係

入提霸前, 還看見很多租單車的舖頭, 攪到我都好想租單車黎踏添 ~

haha

聽小胖講, 好多人都鐘意在提霸上踏單車, 由一邊踏到另一邊, 好似大美篤提霸一樣

我地原本有諗過踏單車, 但由於踏單車踏到對面岸需要花很多時間, 所以踏單車的念頭也取消了

我地只好係呢度

影下相留念

今次旅行好多謝表妹借部 canon 500D 俾我用,

其實一直都好想買部大機

因為覺得大機影出黎的相靚D

由於係旅行前幾日, 我才拿到這部相機

, 所以很多功能還不太會用

而小胖用的相機和我一樣, 也是 canon 500D, 所以佢教了我用 P 模點樣開到 LIVE VIEW

有了這個功能, 方便很多

當我們影完相, 諗住離開的時候

他們看見一個賣懷舊雪榚的車仔, 他們就走了過去



他們指這些懷舊雪榚車在台灣己經很少有,

我們今次見到算幸運了

可以一嘗台式懷舊雪榚



佢地講到咁, 好似

好吸引喎!!!

己經急不及待想買黎試下

台式懷舊雪榚很便宜, 一杯為 NT20, 而且一杯有齊三種口味



雪榚有菠蘿味, 話霉味, 令一隻味道己經食不出是什麼味道

因為香香的話霉味己經蓋過另一隻味道了
小胖說他們小時候, 會很常食, 但是長大候, 己經很少食到這款

台式懷舊雪榚了

我諗呢款懷舊的雪榚等同我地街邊檔的薄餅吧!!!好少機會遇到懷舊式薄餅吧!!!

之後由提霸去廟東夜市, 車程都幾遠

途中經過一些批發買水果的地方, 小胖話好想食某種水果 (

唔記得叫咩名)

只知道香港係無呢款水果

我地行入舖頭, 逛了一陣, 小胖找不到佢想要的東西, 但他買了兩個超大個的水梨給我和阿 MON

這兩大個水梨的 SIZE 真的好大, 香港應該較少見到吧!!!

買完水果, 又向廟東夜市出發

其實我未聽過這個夜市, 小胖話這個夜市也很出名, 今次就讓我地去試試吧!!!

小胖推薦這個夜市值得一食的有

排骨麵

菠蘿冰



由於太多人排隊買排骨麵, 而且舖頭d 座位 full晒, 所以 stanley 帶了我們入肉丸店坐下

小胖就去買排骨麵過黎 join 我地

我地點了

三碗肉

兩碗排骨麵 for 4 人食





當我食呢碗排骨麵的時候, 嘩 ~

超好味, 食完有一種

很滿足的感覺

麵 QQ 的, 肉霖得黎有咬口, 而D 湯就係精華所在, 總之係一碗超好味的麵

食完麵, 小胖帶左我地去另一間餐廳飲

菠蘿冰

, 每次只要一聽到

菠蘿就令我諗起阿五

因為阿五超愛

食菠蘿





由於 mon 很飽, 所以我和她 share 了一杯菠蘿冰

呢杯菠蘿冰很好飲, 相信阿五黎到, 佢一定會好鐘意呢杯菠蘿冰

呢杯菠蘿冰真的好好飲, 飲完簡直透心涼, 一個字 ~

正!!!

飲完冰, 小胖話想試繼光香香雞, 由於我地實在太飽, 所以只買了兩包來食

這個小食也很不錯



由於未黎到廟東夜市前, 我跟小胖講我想食台式魯肉飯



當我地黎到夜市後, 我地看見魯肉飯, 但個度d 魯肉飯唔係我想食個d

而且我地亦食到好飽, 所以最後無食到魯肉飯

stanley 見到雞蛋仔後, 問我地要唔要食???我地唔太感興趣, 因為香港都有雞蛋仔

stanley 話呢度d 雞蛋仔平過香港好多, 亦都好好味

跟住佢自己就走去買黎食, 佢買的雞蛋仔同我地香港個d 唔同



台式的雞蛋仔係獨立一粒粒的雞蛋仔, 而且每一粒都好大

我亦試了一口, 始終都係覺得香港的雞蛋仔好味D, 台式雞蛋仔太多粉, 無雞蛋的香味

我還是

支持香港的雞蛋仔多D, 呵呵 ~

食完雞蛋仔, 我地就離開廟東夜市

下一站就是 Edmond 介紹的

春水堂

, 他叫我黎台灣一定要試試

春水堂

的珍珠奶茶

好, 我地就向

春水堂

出發



小胖車了我們去台中

春水堂

的總店, 這間店有幾層, 算蠻大間

春水堂

的位置坐落高尚住宅區

今日 mon 還帶了寶貝機的說明書

電話出黎, 佢想小胖幫佢睇下要去邊度增值電話咭

由於阿mon 今朝早就交左俾小胖, 小胖放在車上, 没有拿過黎

mon 想他們在這段時間幫佢睇一睇說明書和解決電話咭增值的問題

所以小胖又走回車上拿寶貝機

我地三個就坐下, 先點飲品



當小胖黎到後, 佢填完張飲品紙後, 佢就走向櫃枱交給職員



我和阿 mon 不知道原來要先付錢, 他們才送飲品過來

而小胖就付了全數,

害我們超不好意思的

小胖先幫阿mon 睇說明書, 連台灣人也覺這份寶貝機的說明書寫得非常唔清楚

因為mon 擔心我訂的民宿無留房俾我地, 所以佢想盡快解決電話咭一事

好讓我地打電話俾民宿主人

(因為我地係香港訂台灣民宿的時候, 台灣人知道我們先滙款給他們, 銀行手續費會很貴, 所以台灣民宿主人要我們到達台灣後, 打電話再確認房間, 以保留我們之前的訂房)

小胖拿了我地的 schedule後, 就續一打俾民宿主人確認房間, 小胖真的很多謝你的幫忙



打完俾兩間民宿主人後, stanley 還幫我地睇第四日和第五日的行程



他還寫了很多建議去的地方和景點

真的好多謝你們的熱心和幫忙, 也很高興認識你們

我們的行程表上, 也多了很多紅色筆的文字

我地飲完飲品後, 小胖就帶了我地去中華電信增值張電話咭

很好有他的幫忙, 也順利增值完畢

下一站就是mon 指定要去的

家樂福

, 因為阿mon 要去掃牙粉回香港

小胖拍車的時候, 告訴我們這間家樂福不可以攜帶手袋和大包包入內

有無攪錯???咩店黎架, 包包都唔可以帶入去



我地放底包包在小胖車, 而貴重物品緊身

入到去, 阿mon 揾唔到佢想要的牙粉

但我地卻掃了很多零食, 滿滿的

一架車



小胖提議我地買定杯麵明天帶上清境, 因為小胖話清境上面無嘢食

其實我唔想咩住個杯麵上清境, 因為個杯麵碗太大, 好佔地方, 而且我記得清境上面有 7仔

but mon 驚清境 7仔賣的嘢會好貴, 所以我地最後買了兩個杯麵

由於我地無帶環保袋, 而我地又買了一整車嘢

最後小胖幫我地兩個的嘢pack 箱

之後我地再向下一站

逢甲夜市

進發



之前我在網上 search 過, 來到逢甲夜市有什麼小食要必食, 我地就開始揾食之旅,

gogogo ~

第一必食的小食 - 薯條



這檔的薯條不同牡當奴的薯條, 佢的薯條真的係薯仔切成一條條後, 再拿去炸, 炸好後, 在上面灑上調味粉, 這就變為好好味的著條啦 . . .

當我地邊食薯條的時候, stanley 就排隊去買紅茶冰

他講現在台灣很流行紅茶冰, 所以要一試

佢買了一杯紅茶冰俾小胖, 兩杯奶冰 for 佢, 而我就和 阿mon share 一杯

由於我的腸胃受唔到奶, 每次飲完奶都會

肚痛和肚痾

所以我也只飲了一口, 其餘就交由mon 處理掉

之後我們就去食

一心素豆腐





這間可以坐下來堂食, 嗯 . . . 我覺得d 豆腐一般

食完素豆腐, 我地就去食胡椒餅

聽聞台中的胡椒餅也很好味, 所以黎呢度試下先

網上d 人話呢間

帝鈞胡椒餅

很出名

我和阿mon share 了一個, but 覺得麻麻地



大家都食到好飽, 再食唔落嘢, 所以我地就四周圍逛

經過一間買薯蓉的小食舖, 小胖推薦這檔小食超好味

但我對薯蓉唔太感興趣, 而且勁飽食唔落

阿mon 就話小胖買來食的話, 她也會試一點點

於是小胖就排隊去買, 而我亦去買飲品

當我買完飲品回來的時候, 佢地買的薯蓉無食到

我醒起老闆話台中的八仙果好好味, 於是我們就四周圍揾

揾到街邊舖買八仙果, but 感覺呢隻八仙果唔係最好, 因為我想買最好的要來送給老闆

最後我地又再逛, 其實當時己經晚上 11點多, 小胖話好難找到好的八仙果

最後見到一檔, 老闆亦好好人俾我地試食, 我就買了最貴個樽八仙果來送給老闆

買完八仙果己經差不多

12點幾

之後小胖車

我地回酒店

今日小胖幫了我們很多, 他亦帶了我們去了很多地方

我己經覺得

勁唔好意思, 打攪人地

因為知道小胖和 stanley 會計劃來香港, 所以你們來香港, 我們一定會帶你去吃好吃的東西


 

 





今日的行程很趕, 去了很多個地方

其實我地與小胖聊天的時間不多

小胖叫我地下次逗留台灣耐d, 下次可以去台灣茶座慢慢聊, haha ~







今次來台灣過我的正日生日

真的很難忘, 因為生日前夕發生了很多黑仔事件

雖然今日無買生日蛋榚黎慶祝, 但是我的生日有一班朋友陪我, 我己經好開心

生日蛋榚在正日生日的日子裡己經變得不重要了

今日我真係好多謝我的朋友 mon, 小胖和 stanley ~

仲有

就是

. . . . . .

. . . .

. .

  Happy birthday to me ~

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()