close





老闆交了一個任務俾我, 就係今日要帶個印度人返工廠

印度人

好驚ar . . . 我d 英文

又唔好, 驚溝通唔黎, 只好硬住頭皮頂硬上

好彩老闆派了師傅和我一齊返大陸, 有個人陪都無咁驚

今日大陸還掛颱風, 落很大雨, 好彩今朝出門帶左一把長遮

我和師傅坐 9點幾的直通車上廣州, 一出火車站, 己經

勁大雨, 好似倒水咁

由於客人的酒店在火車站附近, 所以我地行去酒店接客人

一出火車站, 我下半身己經濕晒, 而且仲要遇著水浸, 心情

大受影響

我最討厭著了濕身的衣服, 因為這種感覺讓人

好唔舒服

去到酒店後, 客人剛回到酒店

我地原本諗住坐的士入工廠, 點知無的士肯入工廠



個客竟然話坐地鐵入, 而且坐地鐵快d, 估唔到個客咁好人

於是我地三個人就坐地鐵入工廠

我地落左地鐵後, 還要轉車才可以入到工廠

但是呢d 地方好難找到的士, 我見到有巴士可以入到工廠, 跟住個客人又

唔 mind 坐巴士

我地順利入到工廠後, 我地首先請客人去食 lunch

食完 lunch, 我地就回工廠睇貨

客人也很滿意我地d 貨

最後傾到下午 3點, 我地己經幫客人叫了一架車回酒店

點知個客話想係工廠附近行下

咪反啦 . . . 呢d 鄉下地方商場都無過

個客叫我地唔駛陪佢

所以我地係廠做其他未完成的工作, 而客人就自己去行街

大約5點幾, 個客先返到黎工廠

開頭我地安排好一架車, 車佢回酒店

但客人想係我地工廠用一陣電腦上網, 還叫我地唔駛理佢, 去做自己嘢

大約 6點, 我就問客人要離開工廠嗎



客人諗住離開工廠, 但是呢段時間好難叫車

於是jenny, 我和客人一齊等巴士回地鐵站, 但等左一段時間都無巴士

所以我地就嘗試揾一下黑牌車

最後找到一架黑牌車車我地回地鐵站

我就帶個客回廣州東站

之後客人識回酒店, 我就自己一個人坐火車落深圳



回到家己經晚上 10:30 p.m., 我還未食晚飯, 餓 c 人啦 . . .

一天辛苦的旅程終於完結了 . . .

arrow
arrow
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()