close





印度客人今日會黎香港, 他想我今朝早 9點去紅磡火車站接佢

8點幾收到客人電話, 佢搭遲一班火車到香港, 預計 11點才到達紅磡

所以我也先回公司

回到公司, 跟老闆滙報 11點前要去紅磡火車站接客人

老闆唔想我 or 揾人去接客人, 佢想客人自己坐的士來公司

客人大約 11:30 a.m. 來到公司, 我先帶佢倉參觀

傾左陣, 我問佢是否要買 LAPTOP???

我就介紹佢去旺角買 laptop

yeah

~ lunch time 我就唔駛俾佢煩住

下午 2點幾, 佢回到公司, 佢亦成功買了一部 laptop

之後佢仲俾埋兩張單的訂金給我

yeah

~ 傾得成單生意, 對老闆總算有個交代

之後我就送客人坐的士, 因為佢要趕去機場搭機返屋企 lu ~

老闆知我傾得成生意後, 佢好開心, 仲話聽日要請我食 lunch

下午佢仲過德福廣場個邊買左一份禮物給我

其實没有這個必要囉 ~

anyway 好多謝佢份禮物 ~

arrow
arrow
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()