close








今朝我地約了客人

a.m. 見面

我地 8:30 a.m. 係酒店門口一路截唔到

的士

酒店的 bellboy 超好人, 有兩個 bellboy 幫我地係咁在馬路口上揾

的士

9a.m. 我地仲未揾到一架的士, 其中一個職員好醒, 佢行去好遠的地方找了一架

的士俾我地

超感謝佢, 我地大大對呢間酒店服務好感度提升, 因為真係值得

一讚

我們好彩提前同客人打定底, 所以我地遲到了客人也没有怪罪我地

見完第一個客人後, 空左一段時間出來, 所以我地決定先去食完 lunch, 才見第二個客人

我地第二個客人在浦東, 所以我地就去浦東找了一間餐廳坐下來

食飯

我覺得浦東個邊無咁多似樣的餐廳, 可能我去浦東每個地方個邊無咁旺吧



見到一間似樣的餐廳, 就拿拿臨入去

食飯 lu ~

當我見到個menu, 好多都好想食

我地點左海蜇, 醉雞, 鱔糊, 菜心, 酸辣湯

海蜇好難食, 醃製的汁怪怪的

醉雞, 鱔糊

菜心都算可以

酸辣湯好平, rmb 15 一大碢, 無想像中咁好飲, 同埋佢落左好多糊椒粉

辣粉, d 湯好辣



我和tina 很喜歡

上海的菊花茶, 很清新的

菊花茶味道, 正 ~



食完飯, 還有西瓜贈送

之後見完第二和第三個客人, 我地就回酒店 join denisse

Denisse

自己一個飛上海, 而我地和佢分開見客人

大家大約下午 5點多回到酒店, 由於大家不知道今晚去邊到食



所以我上網 search 了一間餐廳很不錯, 而且環境很美, 價錢中等

我地 6:30p.m. 由酒店出發去餐廳

原來間餐廳很近南京路哪邊

當lift 到達餐廳個層時, 我和 denisse 都興奮尖叫起來, 因為餐廳個環境

真係超 good ~

在餐廳外還可以看見東方明珠塔



今晚食飯的餐廳叫

雅科





由室外和室內給客人選擇





可能因為天氣太東的關係, 所以室外没有開放給客人用餐

由於太多人食, 所以要等位

因為我地三個都想試下呢間餐廳, 所以我地決定等位

等位期間, 我地三個人無聊自拍

tina, denisse

me



等到 8p.m. 才有位, 我地安排坐係落地玻璃房, 坐邊己經不重要, 因為大家都超肚餓了 ~



一坐下, 我地就點網上朋友推介的招牌菜

浦江第一排



當這一碟上枱時, 我地有點驚訝, 因為佢好大碟

餐廳的職員幫我地起肉, 之後再上枱給我們



將d 肉點一些醬汁, 之後放在生菜上, 包著來食,

超好味呀 ~ yummy



網上的人真的没有介紹錯, 呢道招牌菜真係

一讚 ~

之後我們還點了一個鴨



但佢的蟹粉大白菜超唔得, d 菜

好鯹, 可能因為

蟹粉的關係吧



佢地兩個也很喜歡另一道菜, 唔記得叫咩咩牛仔肉



我地點得太多肉, 所以還剩下好多餸

食飽飽後, 我地就坐

的士回酒店休息 lu ~





 




雅科

地址:上海黃埔區南京西路 248號大光明影院 3樓屋頂花園 (近黃河路)

電話:21-6327 7177

可乘搭地鐵到人民廣場站 9號出口

website:

  http://www.ark-sha.com

 

 

 

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()