close



 

又係自己一個人出 trip

今次出 trip 的地點係上海

 

 早上 6:10a.m. 到達香港國際機場, check 完 in 後, 去了美心食早餐



8:05 a.m. 飛機由香港起飛至上海, 大約 10:30a.m. 到了上海浦東機場

出了浦東機場後, 就坐的士回酒店 join tina

由於 tina 的飛機遲左起飛, 所以中午 12點才來到酒店

之後拉左佢去隔離間餐廳食lunch

食完 lunch, 我地就坐車去見客

見完客人, 我地就回酒店

差不多 6p.m. 我們就坐的士去食

楊生生煎館

 

之前在網上 search 過, 好多人大讚這間生煎飽的餐廳, 所以今晚就去試試看

我和 tina 諗住點每人各4個生煎飽 + 油豆腐粉絲湯

點知個售銀員問我地是否當晚餐食



若以生煎飽當晚餐的話, 她建議我們每人各點 6個生煎飽

因為生煎飽的價錢好平, 所以我地按她的建議去點餐



你睇下d 生煎飽
係唔係幾咁吸引呢

 



生煎飽好多湯, d 湯多到漏左落隻碟到



再加一個
油豆腐粉絲湯, 超正 ~

 

 

 

 

 

食完晚飯後, 我地就行去南京路逛

 



入夜的天氣很凍, 不過食飽飽,
Haha ~ 行下會好d, 無咁易肥 ~

之後我去了邵萬生買了一盒花生糖, 當作手信

行行下, 在南京路上面看見一間店
沈大成

堆滿很多人, 於是過去看看

看見很多人買 (米需) 米糍來食, 我見賣相好似好吸引, 所以我和tina 也買了來試試

我們買了双酿団來食



原來這個(米需) 米糍入面有芝麻 + 紅豆, 唔怪得之叫双酿団啦 . . .

我同 tina 都覺得

好好味, 而且 rmb2.5 很抵食

逛完整條南京路, 我們就坐的士回酒店

酒店很近南京路, 坐的士大約 20分鐘左右

因為出 trip 的關係, 住的酒店不能太貴, 所以在網上找了很久, 找了這間

上海世和酒店



在網上看了酒店的相片, 以豪華雙床房 rmb 476元/晚, 感覺很不錯的樣子

點知中午到達酒店後,
o 左嘴, 因為間酒店得 3 至 4層

酒店樓上是住宅來的

酒店內部裝修尚可, 值得一提酒店的走廊裝修真係好靚, 拍得上四星級的酒店

仲有一點一定要提的是這間酒店超近地鐵站, 也因為是這一點, 我選了這一間酒店

豪華雙床房房間很大, 很喜歡
佢個 toilet 設計, 馬桶和浴缸獨立一間房



這間酒店提供免費上網服務, 所以
沖完涼, 係房睇韓劇

haha ~ 出trip 都掛住睇韓劇

因為出 trip 好辛苦架嘛 ~ 睇韓劇就是我的娛樂





 
小楊生煎館寧波路店

地址:上海市黃埔區河南中路 529 號

電話:86-21 6322 9763

可乘搭地鐵至南京東路站 - 5號出口

 

 

 

 

 

上海世和酒店

地址:上海黃埔區西藏南路 1528號

電話:86-21-5150 3777

西藏南路站 5 號出口

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()