close





Day 3 續上 . . .

1:30p.m. 我地係 7 仔

食完 lunch, 諗住行上清境農場睇綿羊 show

我地按照路牌指示行, 途中也有問一些路人

原來清境農場係山上面, 係 7 仔行上去好遠

要行457級樓梯

才到達清境農場的, 附近的路人話可以搭巴士上

若我們選擇等巴士的話, 我地實趕唔切睇綿羊 show

所以我地就跑上這樓梯, 希望趕得切睇綿羊 show



跑到一半, mon 的體力不支

, 她叫我自己一個先跑去買票, 她隨後趕上來

但我點可以

丟下她呢???

2:00 p.m. 我地趕到清境農場門口買票

買完票, 以為行一段好短的路就到綿羊 show 的地方

點知由農場行去綿羊show 的地方要

行一段好長的路

首先經過一些小型的動物園 --> 市集 --> 再到另一個農場入口 --> 綿羊 show 的地方

2:25p.m. 我們終於到達清境農場睇綿羊 show 的地方

看見己經有很多觀眾坐在觀眾席上了

當我看見有幾己匹馬在觀眾席, 我就好想過去跟牠們合照



因為我的花名是馬仔,

當然見到馬仔就想和牠們拍照

mon 就坐在觀眾席, 而我就去了跟馬仔

影相



影完相, 我回觀眾席 join 阿 mon

當綿羊 show 快要開始的時候, 開始下起毛毛雨來

我很討厭下雨

, 下雨在露天看 show 很麻煩的, 千萬不要下起大雨來哦 ~

綿羊 show 開始啦 . . .

一個講普通話的老外首先介紹這個農場, 之後就開始放羊環節

d 羊係咁跑上山, 而老外和一匹馬

牧羊犬一齊跟著



牧羊犬表演怎樣趕羊落山的環節



d 羊回大本營啦 . . .



農場職員還把羊放出觀眾席, 實行黎個親親觀眾

這個環節真的讓我意想不到的, 因為無諗過佢會放d 羊出黎觀眾席

而d羊也很乖, 一隻跟一隻向前行



之後老外還邀請d 觀眾上台, 一齊與羊玩遊戲

老外首先邀請一名中年婦人上台, 他把成隻羊放上中年婦人膊上

嚇 c 哪位中年婦人

之後老外邀請了一位年輕美美, 他教哪位美美在一大班羊入面, 怎樣快報將黑羊和白羊分隔

其實美美要站在一個很細的 area, 當一大班羊衝入黎個刻, 我諗都幾驚



之後就輪到老外表演環節

他拉了一隻羊上台, 哪隻羊是羊嫲嫲來的, 所以無咩反抗能力



老外就開始表演快速幫羊剃毛



話咁快己經變左一隻光脫脫的羊了



之後老外話放羊上山食草, 除了靠牧羊犬把羊帶回山, 還會利用發聲邊炮

於是老外問台下觀眾想唔想上台試一試???

竟然有小朋友話要上台試

老外最後没有選小朋友, 只選了一位男人上台

開頭我地以為真的會讓男人上台邊炮

點知 . . .

原來 . . .

係 . . .

找哪個男人上台,

hehe ~ 佢係被職員邊個位黎, 笑爆肚,

好地死哦 ~

老外還要增加刺激感, 用眼罩蒙上男人的眼睛,

一定嚇c

職員揮邊啦 . . .

男人當然没有受傷, 球也被爆破了

很驚險的一幕 ~



綿羊show 完結後, 職員就放d 羊出黎親親觀眾 ~



隻隻羊都好餵食, 周圍揾觀眾餵嘢食俾佢地食

呢隻羊仲企上埋椅子上, 睇黎佢真係好肚餓,

haha ~



之後我地揾羊羊一齊拍照 ~



呢隻羊還走過來問 bb 拿嘢食, bb 不但没有嚇親

bb 拿著飼料望著父母, 父母就叫 BB 把飼料餵羊羊

but bb 好攪笑,

將羊的飼料放進口, bb 的父母即刻揾手制上 bb

最後bb 把佢手上的飼料餵給羊羊



當觀眾席人越來越少, 也開始下起大雨來

我地就離開, 向山頂進發

雨下得越來越大, 但我竟然

漏左把遮係民宿,

OMG ~

好彩阿 mon 有帶遮, 不然我地兩個都會變落湯雞

當我地上到山頂後, 褲腳都濕晒

原來山頂上面是售賣紀念品的地方, 有很多遊客在這裡避雨

mon 買了一些紀念品後, 我地就行返落綿羊show 的地方

當時落到好似倒水咁, 我半邊身都濕晒

最後我要求在綿羊show附近的紀念品店等無咁大雨, 我地再行返落山

於是問職員有無長遮賣???職員拿了一把粉紅色乳牛斑紋的雨傘俾我, but 我覺得把遮的顏色唔靚

最後職員遞了一把白色乳牛斑紋的縮骨遮俾我, 呢把我覺得 ok

由於一直持續暴雨狀態, 所以我決定買一把縮骨遮

之後我地就慢慢行到市集

我地又見到另一間紀念品店, 於是又入去逛一逛

我看見到羊奶雪條

, 所以諗住買來試試

我選了紅豆味的羊奶雪條

開頭諗會唔會好大浸羊奶味呢?

答案係唔會, 我覺得味道適中, 可以接受



我地食完雪條, mon 覺得當時太大霧,

驚行落山會有危險



所以她想坐車

下山

我地問商店職員, 職員指 4:30 p.m. 剛好有公車落山

我地就快步

行去公車站, 等左陣, 都唔見有車

跟住有個的士司機走埋黎, 嬲我地生意, NT400 車我地落山

由青青草原至小瑞士花園, 車程只需要 15分鐘, NT400 有點貴



我地決定等公車

隔左陣, 個司機又走過黎, 叫我地同一家三口的香港家庭一齊夾車落山, 佢每邊收我地 NT100

我地兩邊人都覺得OK, 於是就上車



係車上仲同呢個香港家庭聊天, 短短的車程, 我地聊了很多

Day 3 @ 小瑞士花園待續 . . .







青青草原官方網站

http://www.cingjing.gov.tw/

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()