close

中午 12:10分, 老闆就吹我地走人。講緊電話的我, 電話裡另一邊到聽到老闆吹我們離開公司, 於是同我傾緊電話的 andy 話遲d 再找我。

Jeremy, 阿文和阿龍跟老闆車;
我, jojo, fion 跟 michelle 車;
stephanie, bosco, judy 跟 edna 車

今日我地黎花卉食坊 bbq, 老闆昨天特登買了一些海鮮帶入黎 bbq



成個場都無人, 好似成個場俾我地公司包晒咁 ~



總共開了兩個爐 ~

老闆買個d 帶子, 大蝦, 硯, 生蠔 和 意大利腸都好好味 ~ 老闆仲好客氣燒埋帶子俾我食, haha ~ 同事話無幾可可以咁 ~ 哈哈 . . .



食到一半, 己經覺得好飽, 我之後就没有再燒, 而其他同事繼續燒 ~

跟住 jojo 就提議影大合照

 

當 jojo 話幫我阿頭和師傅影相的時候, 我見到他們的表情係 O 嘴 =_________=lll ~
(左邊綠色衫的哪個是我阿頭, 右邊是我師傅)



接著 jojo 又幫阿文和 bosco 影相 ~



之後就是老闆和阿龍 ~



但是 jojo 只是幫男生影, 没有幫女生影, haha . . . 唔通佢要做媒, 介紹公司的男生俾佢班朋友識, wahaha ~

玩到最後無嘢玩, 於是拉左師傅去坐鴨仔 ~ 之前和師傅去德福2期食飯, 經過冒險樂園, 師傅話唔夠時間, 如果唔係都入去玩返一團。我就講返上次和朋友的經歷給師傅聽, 師傅話佢唔介意做坐上去哪個, 所以今次有機會俾你玩啦 ~ wahaha ~

我和阿頭豪錢出黎俾師傅玩, 點知入極都唔郁? . . . 我突然靈機一觸 (平時又唔見你咁醒), 係唔係無電, 要插電先郁? . . . 於是阿頭就找到電源, 我們開了電源, 之後機器就發出音樂聲, 我們就開始投硬幣入鴨仔到。

我, jojo 和 stephanie 拍了 movie, 而一班同事見到師傅玩鴨仔的動作, 大家都笑爆肚, 師傅的確帶俾大家無限歡笑哦 ~



燒到差不多下午 4點, 老闆就話唔燒啦 . . . 於是買單走人 ~ yeah . . . 今日可以提早放工, 實在太好 ~

走個時, 我, jojo 和 fion 跟 michelle 車出尖沙咀。michelle 在金馬倫道放低我地後, 我就出花園街 join carmen ~

我和 carmen 在花園街逛了一會兒, 她就去大酒店, 而我自己一個人逛旺中。差不多 7點, carmen 和阿馨出到黎, 我們去了 <金太郎>食晚飯, 順便過埋上次華橋城d 相俾大家。



因為阿馨和 carmen 很多東西要買, 所以我們好快食完飯, 就去買她們想買的東西。

首先陪阿馨買一 set 化妝品 (bb cream, 捷毛液, 眼影, 煙姿, 保濕液, 御妝水), 她差不多駛了 1000元在買這些產品上。

之後就輪到 carmen, 我們就立即逛旺中。我和 carmen 都想買一對高筒的雪 boot, but 可惜睇唔啱。最後 carmen 買了兩對襪褲 + 一個袋 + 2件內衣 + 1件外套, 而我只買了一條厚的 legging 和 一條 28元的運動褲。

逛到 11:15分, 我都唔知時間過得咁快, 我仲提議逛埋兆萬, but 知道 11:15分後, 我就取消逛兆萬的念頭, 因為明天還要返工, 還是早點回家休息吧!!!!

最後陪埋阿馨去萬寧買美寶蓮的唇彩, 我和 carmen 就搭巴士回家了。

arrow
arrow
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()