close





奇待五月天的演唱會終於來臨了

原本打算今年睇晒咁多場, but 可惜買唔到咁多場的飛

最後睇 5月28號

5月31號 2場演唱會

今次不惜重本睇 480元和680元的門票

好好彩 680元的門票買到第三行的門票, 從未試過坐咁前架 ~ 勁開心

放工 5:40p.m. 就立即坐火車去紅磡 join alice

之後我地就慢慢行去尖東元氣 join 埋 alice 另外 2 個朋友

尖東的元氣等位耐, waiter 俾左 order 台我地, 點知等食物都好耐

我地食到 7:45p.m., 我地就趕去 7 仔買水, 之後再跑去紅館門外買精品

我地4個女仔一齊買左同一款的演唱會的 t-shirt

諗住一齊著演唱會的 t-shirt 入場睇演唱會

我地買完 t-shirt, 差不多 8 p.m., 我地跑去 poly toilet 換衫

變身後的我地, but 可惜唔記得係變身前影返張相



我地完衫就快快跑回紅館, 而 alice 兩個朋友就順便買埋營光棒才入場

我地今場睇 480元的飛, 坐 25 行, 剛好對正台的中間



yeah ~ 開場la . . .

舞台上面有一架警車







還有可愛的熊仔添 ~







我最愛的主音 - 阿信



五月天拖著手叫全場 fans 說: 陪你們來看演唱會的, 是不是你們最好的朋友?

fans: 是的

五月天: 請拖著你們最要好的朋友的手,
如果你身旁最要好的朋友不開心的時候, 你們會不會關心他們,
如果你身旁最要好的朋友需要幫助的時候, 你們會不會幫助他們,
如果你身旁最要好的朋友缺錢的時候, 你們會不會借給他們

fans: 會 ~ 會 ~ 會

(特別註明 - 所有 fans 都係由開場企到完場的, 而全場的 fans 都係企起身拖著身邊朋友的手, 氣氛真係超好)



真係無花無假架 ~ 全場 fans 都拖著身邊朋友的手架 ~





冠佑好型ar ~ 攪到我都好想學打鼓添, haha ~



還有管弦樂團幫五月天演奏添 ~





到歌手在台上感謝主辨單位的時候, 阿信話要多謝的單位和機構實在太多

佢仲俾我地睇要多謝的名單有幾長 ~

最後佢多謝左幾個後, 就話太多la . . .所以一次過感謝晒所有機構

仲問我地係唔好好多謝呢d 機構, 超爆笑 ~

之後佢地就把握時間唱歌了 ~



謝幕時間又到, 表示演唱會又快完結啦



完場la . . . 全場 fans 都唔捨得走

大會播埋離場指示, 但我地都唔理, 繼續叫 end call

希望五月天再出黎



最後五月天被我地的熱情感動, 佢地在台上猜包剪石頭

輸的人就首先自唱一首歌

最後冠佑輸了, 佢唱了一首超人

開頭以為佢唱完呢首歌, 就會完場, 點知五月天所有團員一齊出黎

yeah . . . 佢地唱多左 5-6首歌

阿信再一次走向觀眾席

一班很瘋狂的 fans ar . . .



最後唱了一首台語歌 <憨人>, 就完場la . . .

可能因為 5月31號看多一場尾場, 所有没有不捨

haha . . . 可能看 5月31號個場, 到完場個時, 實唔捨得走

之後 alice 和佢兩個朋友去旺角唱k

而我就回家了

arrow
arrow
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()