今日下午我和 sherman 去了 sogo 逛, 現在 sogo 做緊十週年特價, 所以去看看執唔執到平嘢。

我逛逛下, 就睇中了一件三點式泳衣, 我覺得好靚哦 . . . 但是没有得試身, 所以我只好再考慮下吧!!!之後再繼續逛, 逛多一會兒, 我真是好想買哪件三點式泳衣, 所以再和 sherman 折返回去買。個 sales 話如果返屋企試過唔啱身的話, 就可以係 6月1-14日期間拿返黎換, 於是我就成功買左我人生的第一件三點式泳衣了。

其實上星期, 我係 sogo 試過另一件 billabong 的三點式泳衣, 這件泳衣可以兩面著的, but 我嫌佢塊布太細, 最後没有買到。當試身個時, 覺得件泳衣影得個人很瘦, 之前D 同事講如果肥的女生, 想買泳衣, 最好買三點式, 因為越少布會影得個人瘦D, hehe ~ 她們講的很有道理耶 . . . 望著鏡中的自己, 哈 ~ 感覺瘦了, 於是就促使我去買一件三點式泳衣回來。

我覺得人係唔同的階段有唔同的想法, 以前細過個時, 我係唔夠膽著三點式, 連著衣服的顏色都係黑白灰, 但現在人大了, 覺得咩都要試下, 如果唔係老左, 想試都没有這個機會和勇氣去試了。就正如五月天的新歌 <放肆>一樣, 讓自己放肆, 不然到將來會覺得後悔哦 ~

hehe ~ 哪件三點式泳衣就留待下年和朋友十週年之旅才著吧!!!真是要的起心肝開始減下肥了, 不然到時會有一隻肥肥的豬著住三點式出現沙灘上, 引人犯罪 (俾人圍打) 就不好啦 . . . 



今晚睇了滔滔介紹星加坡的美食, 最吸引我的就是哪些榴槤和甜品, 超正, 攪到人地都好想飛去食添 ~ hehe . . . 呢頭話要減肥, 呢頭又話要食嘢, 唉 . . . 肥 wing 真是無得救了

arrow
arrow
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()