close

今日感冒嚴重左, D感冒好似發晒出黎咁, 勁流鼻水, 又頭亦, 好辛苦呀!!!點解臨去旅行前先黎病, 仲有兩日就到我去旅行的大日子, 我要快點好起來呀!!!我唔要病呀!!!前幾天, 旅行社開茶會, 細佬有去到, 佢話旅行社的職員話韓國郊區只得零下 3-4 度, . . . 咁大鑊, 有D 擔心添, 我只得一件羽絨背心渣, 點算好?!

今朝早, 爸爸媽媽和我開始執行李, 俾阿爸笑死, 佢放左 3條褲 + 1條睡褲 + 2件大褸 + 幾件衫落喼到, 我同媽媽話佢不用帶咁多褲去嫁, 帶兩條替換的褲己經好足夠, 一個喼都俾佢執滿晒, 佢話個邊凍, 驚唔夠衫褲, 帶多好過帶少, 我同媽媽笑佢好似搬屋咁,而我的行李都執得七七八八啦 . . . 好奇待我今次的旅行, 為一令我有少少失望的就係坐唔到韓國機, 唔知點解呢幾次去旅行, 都係坐國泰機, 只好安慰自己坐國泰機有電影睇, 而韓國機就只得聽音樂同埋電台 (没有電影睇)。

下午就睇 CANNON 本說明書, 發現原來有D FUCTION 都幾好, 佢可以一次拍 26張相, 而部相機可以將這 26 張相連埋一張過, 即是如果想影一個好長好長的景的時候, 呢個 FUCTION 就用得著。當睇左D FUCTION 的時候, 想拿部機出黎實習下, 點知揾唔到, 平時用完都會放係某一個櫃桶, 唔知係唔係細佬唔想俾我用, 所以收埋左, 揾唔到, 於是只好去訓晏覺吧!!!

晚上等細佬放左工, 就問佢部 DC 機放左係邊?點知佢話放左係防潮箱, 頂 ~ 咁即是唔想俾我平時拿黎用啦 . . . 因為防潮箱係要鎖匙才開到, 而個條鎖匙只得佢有, 心諗 DC 駛鬼放落防潮箱, 真是多鬼魚 ~ 俾佢激c, 睇黎我遲D都要買返部 DC, 自己擁有一部 DC, 用起黎的感覺都唔同 D, 真是要努力 D 儲錢先得 ~

就黎去韓國, 我的心情真是好興奮, 識得我的朋友, 都知我對韓文好有興趣, 之前教過大家一些韓文, 再加上之前睇碟學的, 好想係到再同大家分享下:

以下的讀音都係廣東拼音來的:
早晨 = un梁 ha 瀉yo
再見 = un 梁 hehe 茄瀉 yo
謝謝 = 拱 ba哇
對不起 = bi 亞呢
没關係 = 拱差拿
你好嗎? = 顏娘哈些 yo
請問 = yu 波瀉 yu
幾多錢 = 蛾 ma 耶 yo
好貴 = pizza yo
平d = 沙茄 yo x 2 (請嗲d 讀出, 店主減價的機會都會太 d, haha)
靚女 = 阿街市衣波 yo
靚仔 = 摸切所 yo
知道了 = 亞 (才逹)所 yo
點解 = where yo
炒辣年榚 = 得波 gi

arrow
arrow
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()