close

我和 Sherman 今日遭受同一命運, 遭人甩底, 所以我們就一齊去行街街去shopping。唔知點解, 今日好屈悶, 好想出下街, 行下咁, 好彩最後到揾到佢陪我。

我們首先去 <大家樂>嘆返個下午茶先, 之後就去花園街逛, 而 sherman 係花園街買了很多件衣服, 真是大豐收, 而我都唔差, hehe ~ 買了一件我的至愛 - 格仔紅色恤衫。

行完花園街, 就去左行旺中同埋新之城, sherman 又買到衣服, 但我今日覺得佢買的衫好似為迎接新年旅行去添衫咁, haha ~ 而我好忍到手, 無買到任何嘢。

之後 sherman 行到好累, 於是我們決定去食飯先, 我們去了<香港仔魚蛋粉> 個度食。食完又繼續我們的 shopping, 見到 ebase 做緊半價, 於是入去睇睇, 我見到有件長袖 t-shirt 很特別, 件 t-shirt 印有 bo 呔, 開頭以為佢件 t-shirt 出面另外配多件背心, 哈哈. . .點知原來件背心係連住件 t-shirt, 所以決定試下。最後都買了件 t-shirt, 因為覺得佢件衫幾特別, haha ~ 我發覺我自己好鍾意 printing 的衫, 繼大相機 + 頸巾的 t-shirt 後, 又一件特別的 t-shirt。sherman 也買了一件恤衫。

下一站就係兆萬, 我只是買了一對耳環, 接著就行埋潮特。我們一上到去, 見到海獅龜龜兔兔個間店做緊全店 50元, 所以行完成個潮特最後先返來看。我們都買了一條頸錬, 我亦買了一隻介子, 今日真是買了很多東西。

最後返去海獅個間店, 見到兔兔 & 龜龜長攬怎都是 50元, 真是好抵 ~ 我真是好想買 d 嘢, 最後都買了兔兔長攬怎一個, 好 kawaii 呢!!!

hi . . . 大家好, 我係變身後的士多啤梨兔兔, 請大家多多指教!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()