close

我們朝早約埋一齊去餐廳

食早餐, 由於食完早餐, 就去浮潛, 所以都唔夠膽食咁飽。

Redang island ~ good morning ~





我的爆笑語錄二:
我地早餐在討論 d 魚鍾意食麵飽 or 麵飽皮

 

haha . . . 可能呢幾日唔夠訓的關係
我想講麵飽皮個條邊, 最後簡省了幾隻字, 變了 <麵飽皮邊>
佢地聽到就大笑起來
toffee 話如果麵飽鞁邊 (令人聯想起SM 個D 鞁邊哦) 應該好易斷, haha ~

其實我講個時覺得無咩嘢, 但聽返佢地講返, 又覺得幾好笑,

haha . . .


 

今朝第一場的浮潛將在早上 9a.m. 開始, 食完早餐, 就去聽 briefing。職員講解今朝早的浮潛較少人, 我地將會坐船到海中間, 之後就跳落水浮潛, 到時亦會有職員幫我地影海照 ~

我地大約坐了 20多分鐘的船, 就來到今次的浮潛地點 ~ 落船前,

影返張相先 ~



之後大家開始落船, 見到大海好多著晒紅色救生衣的人,

感覺好似鐵達尼的生還者, 等待別人來拯救, haha ~



由於

我太耐無去游水, 加上我的泳術太差, 落水後勁驚

, v 話鬼叫, 勁樣衰, 雖然著左救生衣, 但都係

好驚, haha ~

我覺得著了救生衣唔係好慣, 因為著左後, 佢會令你個人係咁反轉, 即是好似一條香腸係個轉轉爐一樣, 係咁轉 ~

當慢慢適應後, 無咁驚, 就開始望落海底, 睇魚魚, but 今日太大浪, d 魚唔多, 不過海底下面的

珊瑚真的好靚, 吸引我去靜心觀看, 而且一邊游一邊睇海底的珊瑚, 個時個心勁清靜, 好 enjoy 個一刻, 感覺自己好似一條魚一樣, haha ~



小巴潛到很落, 幫我們影相 ~





小巴還潛落海底拿海參上黎給我們影相 ~ 阿大拿著的就是海參了 ~



由於我地游到好遠, 當夠鐘上船的時候, d 職員係咁吹 bb, 我己經好努力游返去, 但距離隻船仲係好遠, 游游下己覺得超累 . . .

好多謝三妹一邊

拖著我, 一邊游, 因為好驚佢地個個游得好快, 得返我一個慢慢游。

最後小巴看到我地游得咁辛苦, 所以三妹就叫佢拖我回去,

自己實在太無用了。

小巴 ~ 辛苦晒你了 . . . 之後小巴見到 toffee, 我地又夾埋 toffee 一齊返船。

之後小巴還託佢的朋友拖埋阿五和阿大返船。



上到船, 己經超累, 幸好趕得切上船。小巴辛苦你了 ~

之後我地坐船回到島上。我地就回房沖涼, 沖完涼, toffee 和阿三過了我地房吹水, 休息左陣, 我地就去食 lunch 了。

食完飯, 見有時間, 就影下相先 ~



影完相, 我們就回房換回泳衣, 又準備去玩第二次浮潛。

我地又去返浮潛的集合地點聽 briefing先。職員講解今次的浮潛會去到 marine park, 船會停在條橋上面, 我地落左船後, 就可以由沙灘行入大海浮潛, 而職員會在深水區幫遊客影海底相。

由於唔想拿住件救生衣, 所以著左上身先再上船。



大約坐了 10幾分鐘船, 我們就落船了 ~

我地就是在

這個漂亮的沙灘玩浮潛了 ~



我們落船後, 首先找職員幫我地影海底相先 ~

我地續個續個去深水區影海底相, 而小巴負責睇住每一個人, 佢仲幫職員手, 禁我地落水影相, 小巴 ~

又辛苦你了 . . . 今次的旅程, 麻煩了小巴很多, 超不好意思耶 ~

當我落去影海底相的時候, 第一次落到深水的地方, 見到身邊圍了很多很多魚, 超開心,

咁大個人未試過俾魚圍, haha ~

其實落到水底都幾忙, 一黎又要影相, 二黎又要諗擺咩 post, 但一落到水底的我, 掛住望住 d 魚, 無留意個鏡頭, 因為海底真係勁多魚, 同埋當你落到水底, 見到咁靚的嘢, 就會忍唔住望多幾眼,

而忘記落黎海底係要影相, haha ~ 



個海底真係勁勁勁多魚架 ~



你地好似 kiss得好辛苦咁喎!!!



影完海底相後, 我地就行返沙灘揾阿六。由於擔心阿六會好悶, 所以我地拿了一袋麵飽, 一齊去淺水區餵魚。



淺水區也很多魚哦 ~ but 淺水區的海水無深水區咁清, 但仍然可以看到好多好多的魚 ~





玩左好耐, 跟住職員又吹雞, 我地又係時候要走人囉 ~

好唔捨得

離開呢個咁靚的沙灘 ~



回到水船, 阿大和阿五話要扮生還者 ~





阿五爆笑語錄二:

回到島上, 當我和阿五傾緊計, 阿大係我地前面, 阿大寧轉頭搭傘, 阿五跟住傻笑

, 大家都唔知發生咩事????

原來阿五近視無帶眼鏡的關係, 所以佢將阿大當左 <路人甲>。

阿大好可憐, 2次俾阿五當作 <路人甲>, 真係可憐哦 ~




之後我和阿大回房沖身, 我地兩個又走左出泳池游水, 游左幾個堂後, 我地又玩另一樣嘢 ~

就是落池底影相,

haha ~ 其實我地唔識點樣先可以 keep 住長時間逗留在池底, 我地係咁試, 終於有少少成功la ~



之後小巴教我地點樣係池底逗留得耐d, 我, 阿大, 阿三, 蕭欣, 小邱 & 阿發係咁試, 佢地個個都得, but 我同阿大就一時時得 ~

我地阿大都玩都累, 於是我地先回房沖涼, 隔左陣, 我地就出去食晚飯了 ~

在島上每一次食飯, 都是這班同枱的朋友仔, 而其他朋友仔分開坐另一枱 ~



晚上食完飯, 我地就去睇相 (職員幫我地在海底影的相)

d 職員好勁, 可以將一批批的朋友影的海底相分 file。

阿三和小巴負責和職員傾價錢。



最後我地當然要晒所有職員幫我地影的海底相啦 ~ 每一張相片為 RB5 (港幣 11元左右) . . . 我地選好的相片, 職員會銷碟給我們。

在等銷碟的途中, 職員還俾我地睇其他遊客的海底相, 有D 遊客的海底相

勁攪笑, 有D 扮貞子, 有D 就光脫脫影海底相, 有D 就露 PAT PAT 影相, 超爆笑 ~ 除了這些, 職員還俾我地睇佢係海底見到的珍貴海洋生物相 ~

選完相, 小巴就帶我地去睇藍沙, 當去嗰個沙灘的時候, 己經開始落微微細雨, 好幸運我地終於找到藍沙了 ~

雨越落越大, 我地個個淋著雨跑回房間。沖完涼, 我地就訓覺覺豬囉 ~

arrow
arrow

    Wingwing 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()